dinsdag 31 januari 2017

Sneeuwklokjes vrienden!

 
Sneeuwklokjes zijn voor mij de eerste echte lentebodes, zo'n mooi teer bloempje daar is volgens mij iedereen dol op! Het logische gevolg is dan ook een patroon van de 'Sneeuwklokjes vrienden"
 
De Sneeuwklok vrienden hebben dezelfde maat als de andere vrienden, ik vind het wel een leuk maatje om neer te zetten ;)
 
"Twee kleuter sneeuwklokjes zijn samen met hun kleine vriendje op zoek naar deze eerste lentebodes. Ze hebben er twee gevonden in het mos, heel voorzichtig hebben ze het bolletje uitgegraven en een voor een de sneeuwklokjes mee naar huis genomen"
 



Het jongetje heeft kleren aan die geïnspireerd zijn op het Sneeuwklokje. op zijn hoofd heeft hij een hoed met een Sneeuwklokje. natuurlijk zijn zijn kleren versierd met kleine kraaltjes. Zijn vriendje het schaapje is graag bij hem.
 


Het meisje heeft ook kleren aan die geïnspireerd zijn op het Sneeuwklokje maar in haar kleren zit meer wit verwerkt. Groene kleine kraaltjes maken het geheel af. Voor het groene vilt heb ik gebruik gemaakt van sprookjesvilt maar het komt niet echt duidelijk over op de foto, het is net een kleurnuance die ik mooi vind.
Het meisje staat naast een bloembolletje met een Sneeuwklokje, deze staat natuurlijk ook op het patroon.
 

 
Nog een foto van het Sneeuwklokje en van het kleine schaapje. Je maakt het schaapje van wit vilt en daarna prik je over het vilt mooie krulletjes schapenwol.
 


Heerlijk samen spelend met het schaapje vermaken de Sneeuwklokjes vrienden zich opperbest!
 
Zet het leuke stelletje op een dienblad en maak er een leuk Lente tafereeltje van! Zo staan 'de Sneeuwklokjes vrienden' op de hoek van mijn bureau!
 
 
Je kunt het patroon : "Sneeuwklokjes vrienden" bestellen door een mail naar Viltcreatiescorina@gmail.com te sturen. Het patroon kost   4,95 p/st. excl. verzendkosten.

Gezellige dag vandaag!
Hartelijke groetjes,
Corina








Geen opmerkingen: