dinsdag 23 februari 2010

De zusjes Krokus!


De zusjes Krokus is het tweede patroonblad dat uit komt!

Nog voor het ochtend gloren zijn de zusjes Krokus druk in de weer. Ze verzamelen dauwdruppels voor de krokusbolletjes zodat ze zullen ontwaken uit hun winterslaap. De zusjes verrichten wonderen, kijk eens goed om je heen, hier en daar ontwaken er al menigeen!

De clubpop van de maand bij het 'poppenhoekje' is: ‘maak een krokus het maakt niet uit van welk atelier’!
Ik kwam op het idee om zelf een popje te maken en toen werden het er twee….. ;-)!


De krokus bolletjes in verschillende stadia’s kwamen er ook nog bij!



















Ze hebben een rokje van zijde en daarover heen een krokusbloem rokje, het hoedje is ook een krokusbloem, ze hebben schoentjes van vilt aan.
De een heeft een gietertje en de ander een emmertje voor het verzamelen van de dauwdruppeltjes. Ze zijn zo druk bezig dat ze zelfs druppeltjes op hun rok en hoedje hebben gemorst…!
De popjes zijn 13 cm groot.

Je kunt het patroonblad bestellen door een mail te sturen naar viltcreatiescorina@gmail.com
Het patroon van de krokusbolletjes zit er ook bij!

Het patroonblad is € 3.95 excl. verzendkosten.

Fijne dag!
Groetjes,
 Corina

25 opmerkingen:

Unknown zei

Wow wat heb je dat weer mooi gemaakt.
Echt super. Ze zijn erg lief om te zien.
Je bent een aanwinst voor iedereen die met vilt
werkt.
Groetjes Brigitte

Anoniem zei

Wow...wat weer een deftige dametjes heb je gemaakt, Corina! En ook meteen maar weer een patroon!!

Ik vind het bovenpandje zooo mooi, en ook die schoentjes zijn errug mooi geworden!!
Je hebt jezelf weer overtroffen hoor!

Veel succes met de verkoop!!

En voor vandaag....een prettige regendag.

Groetjes Thea

Gerda Hartman zei

Gefeliciteerd met je tweede patroonblad. Ze zien er schattig uit. Wie wil die nou niet in zijn tuin hebben!

Madammeke Ongeduld zei

dacht dat het echte krokusen waren zo mooi dat ze zijn

Margreet's vilt en meer zei

Toppertje, mijn mail is geplaatst.

Splashes of Pink and Mint zei

Owwww.... dit zijn toch ook weer schatjes!!! Jéé wat knap dat jij dit zelf kunt ontwerpen én ook nog eens op papier weet te zetten, helemaal super! De dametjes zijn prachtig, en je bolletjes in diverse groeistadia zijn er perfect erbij!

Carla zei

Corina, wat weer een topper!!!! Je hebt het helemaal in de vingers.
Prachtige dametjes en ook de krokussen zijn zo echt. Proficiat weer met deze mooie uitgave!!
Liefs Carla.

-::Maris::- zei

Prachtig, mijn mail is onderweg!

Groetjes Maris

jeanet zei

Zucht....stilte...zucht....wat mooi!!!
Euuhhh...stilte..ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Zoooo mooi! ( ook de bloembolletjes zijn prachtig...zucht) groetjes Smoek

Hendrickje zei

wat geweldig een nieuwe aanwinst voor creatief nederland. Ze zien er super uit. kan niet wachten om ze ook te maken.

Mascha zei

Prachtig!!!! Het ontwerpen zit echt in je bloed. Daar moet je echt mee doorgaan.
Groetjes Mascha

Riet zei

Ohhh wowwww Corina,wat zijn ze schitterend gemaakt, lieve gezichtjes,mooie kleuren.
Echt om te smullen.

Liefs Riet.

Alexandra zei

Ein wunderschönes Paar ist dir wieder gelungen.
Die beiden sind einfach grandios.
Deine detailgetreuen Krokusse sind hitverdächtig...
wow, einfach nur wow.
Ganz liebe Grüße aus Deutschland sendet dir
sanny

Anoniem zei

Super Corina!!! Ik ga je direct mailen
Groetjes Nel

Esther zei

Super, wat een schatjes,erg mooi wat kan je dat toch goed.Word hier blij van ;-) groetjes Esther.

Barbara Oudejans zei

Mooi, hoor, Corina, je gaat als een speer! Knap dat je dit zelf kunt bedenken, maken en omzetten naar een patroon! ♥ Barbara

Anoniem zei

OOO wat leuk, heb een zwak voor crocusjes. (heb mij jeugd doorgebracht in de crocusstraat).

Maar de mooie blommetjes hiervoor zijn énig.
EN gefeliciteerd met je award, wel verdiend !!;-)

MM

claudia zei

Weer zo'n prachtig stel! Echt een tafereel op zich. Mooi gemaakt.
gr Claudia

Esther zei

Hoi, ik heb je patroontje van je sneeuwklok feetje ontvangen. Erg leuk en goed beschreven, geweldig, bedankt, groetjes Esther.

-::Maris::- zei

Het patroonblad is binnen, materiaal lig klaar, eerst nog even wat anders afmaken maar dan......de krokuszusjes maken, ik verheug mij er erg op!!

Het patroonblad ziet er super uit Corina, goed duidelijk beschreven, leest lekker weg (zonder een kopje thee lukte het ook ;)), mooie foto kortom super verzorgt!!

ik ben er erg blij mee!!!

Groetjes, Maris

Esther zei

Dit zijn ook al zulke schatjes! Je bent een echte aanwinst in viltland en je patroonblad ziet er prachtig uit met die tekening. Ga zo door meis.

Groetjes Esther

Marutska zei

Wauw, het ziet er wederom weer prachtig uit!
Heel veel succes met je patronen!
Mede hierdoor heb ik iets voor jou op mijn blog!

Groetjes
Maria

Anoniem zei

hoi corina,

ik heb vandaag het patroon al ontvangen. helemaal super! wat ziet het er verzorgd en mooi uit zeg. ik ben er helemaal blij mee. nog even wat materiaal bestellen en dan komt ie als eerste aan de beurt.

groetjes jacquelien

angelina zei

ik vind hem geweldig!!! wat super zeg!!! ga hem bestellen hoor!!!

liefs angelina

Els Romijn zei

Hallo Corina ,als beginnend "viltverslaafde" zit ik te smullen van je prachtige creaties en zelf ontworpen patronen. Ik ga binnenkort eens een verlanglijstje aanleggen en bij je bestellen !
groetjes Els Romijn