woensdag 27 oktober 2010

Nieuw patroonblad "Kerst kabouters"



"Ieder jaar komen alle kabouters uit het bos bij elkaar om samen het kerstfeest te vieren. De kerstkabouters hebben hun mooiste kerst kleren aan getrokken en verheugen zich erg op het feest! "

Jullie snappen het al dit is het nieuwe patroonblad en de give away!
Wat hebben jullie allemaal massaal gereageerd, zo leuk om alle reacties te lezen en dat zijn er heel wat!!!
Ik heb alle namen op een papiertje geschreven en in een schaal gedaan , Allysa heeft er één uit getrokken. We kregen zelfs hier de kriebels in onze buik ;-)!
Het is geworden : Lia van "Mijn Hobbyblog"!!  
Van harte gefeliciteerd met het patroonblad en het pakket, heel veel plezier ermee! Als je me je adres mailt, dan kan ik het pakket zo snel mogelijk naar je opsturen!

Omdat er zoveel gegadigden waren heb ik besloten om nog een naam te laten trekken door Allysa voor een extra give away: het patroonblad maar dan zonder de stofjes.
Het is geworden: Brigitte van "Crea Bea Knutseljuf"!!
Van harte gefeliciteerd met het patroonblad, heel veel plezier ermee. Als je me je adres mailt, dan kan ik het patroonblad zo snel mogelijk naar je opsturen!


  
Het nieuwe patroonblad heet “Kerst kabouters”! Maar dat hadden jullie vast al gelezen…Ik ben zelf dol op de kerst, de sfeer, de kerstboom, de lichtjes en alles daar omheen. Het is zo leuk om het extra gezellig te maken in huis. Daar horen ook zeker deze Kerst kabouters bij. Vader, moeder en hun twee kinderen, een lief tafereel al zeg ik het zelf ;-)!




Moeder heeft een geruit katoenen rok aan met een kantje en een hesje van groen vilt met hartjes zakjes. Een geruit kraagje, ze heeft twee staartjes in haar haar. En natuurlijk een rode kabouterpuntmuts op haar hoofd. Moeder houdt haar baby liefdevol op haar heup vast.



Vader heeft een groene vilten broek aan met een keurig grijs gemêleerd giletje daar overheen. Hij heeft een klein baardje, in mijn verbeelding hebben alle kabouters een baard maar misschien hebben jullie daar een ander idee over. Stoere puntlaarsjes en natuurlijk ook een rode puntmuts.



Dochterlief heeft dezelfde rok aan als haar moeder maar met een ander kantje aan de zoom van haar rok. Een wit jasje van vilt, in haar arm heeft ze haar liefste bezit, haar beertje. Ze gaat nergens naar toe zonder hem ;-)!



Baby heeft een hansopje aan met een grijs gemêleerd giletje net als zijn vader.
In zijn hand heeft hij zijn knuffelpopje vast, hij is er dol op en sleept hem overal mee naar toe. Zus en broer vinden het heerlijk om samen te spelen.




Vader en moeder gaan samen nog even op de foto ;-)!

Je kunt het patroonblad bestellen door een mail naar viltcreatiescorina@gmail.com te sturen.
Het patroonblad is € 4.95 excl. verzendkosten.

Fijne dag!
Groetjes,
Corina









28 opmerkingen:

Margreet's vilt en meer zei

Fantastische kabouterfamilie, erg goed gedaan.
Groetjes Mar

Carla zei

Geweldig om te zien, wat een enige familie! Lia en Brigitte proficiat! Liefs Carla.

Chantal zei

Oww Corina, wat een plaatje!!!! De knuffeltjes die de kindjes in de handen hebben. Zo mooi gedetaileerd weer. Super mooi!

En dames, gefeliciteerd met jullie prijs!

jacquelien zei

hoi corina.

wat een prachtig tafereeltje. mijn bestelling komt eraan hoor.

groetjes jacquelien

Gerda Hartman zei

Corina, moet ik natuurlijk nog wel even zeggen dat ze weer zijn om op te wreten (lol). Zo lief!

Lia zei

Oh wat leuk zeg, zit hier helemaal te glunderen. Wat een prachtig cadeau!

Ben helemaal weg van de foto van de familie kerstkabouter. Zo'n schattig tafereeltje. Ik vind het erg knap ontworpen, het plaatje klopt gewoon en schitterend gemaakt.
Ik ga hier heel hard mijn best op doen.

Dank je wel voor de geweldige give away!

Groetjes,
Lia

moeder zei

Dochterlief ze zijn prachtig en lief staan,
ze er bij mooie kleding.schattig neergezet
ik ben trots op je.veel liefs je moeder.

Gera zei

Hi Corina,
Het is je weer gelukt! Een prachtige familie!!

Lia en Brigitte, van harte gefeliciteerd!!

groetjes, Gera

Het zonnetje in huis zei

Hallo Corina,

wauw wat een prachtstel zijn ze weer en prachtig afgewerkt!

Groetjes, Jaimie

susie zei

PRACHTIG Corina,
en alles weer zo tot in de details afgewerkt !! Chapeau !

groetjes , Susie

paula zei

o wat zijn ze lief ben gek op kabouters ,geloof echt dat ze bestaan ;-))))
Als ik ooit weer de viltmaak kriebesl krijg ga ik patronen bij je bestellen hoor
groetjes Paula

Unknown zei

Super dank je wel.
Ik doe voor de allereerst keer met een give away mee. Win nooit ergens iets en nu zomaar de eerste keer in blogland raak.en nog wel zo iets leuks.
Ben er zo blij mee vind het patroon super leuk.
Zo mooi gemaakt weer.
Ik mail je gelijk mijn adres.
Groetjes Brigitte
Nogmaals thanks

vilterietje zei

Schattige plaatjes, heel mooi gemaakt!
De winnaars een dikke proficiat en geniet van het maken!
Lieve groet en tot....Riet

rianne atelier Koekendiefie zei

Voor de dames Brigitte en Lia van harte met jullie prijs. Corina wat een gezellige familie is het geworden. Ik hou wel van die stofjes dus wie weet. Lieve groetjes Rianne.

Anoniem zei

De winnaars va harte gefeliciteerd met jullie pakket en patroon en Corina wat een schitterend patroon zeg.
Tini

Angela zei

Erg leuk patroon blad.
Dames gefeliciteerd!!!

Anoniem zei

Wat een leuk ontwerp heb je er weer van gemaakt en super mooie foto's
Helemaal af!!!
Groetjes,Ingrid

Corina zei

Weer een heel mooi stel zo bij elkaar, leuk! (En inderdaad, ook voor mij hoort een echte kabouter een baardje te hebben!)

Zwergenwelt zei

Wunderschön, liebe Corina, so süß sind die, die gnaze Familie ist ein Traum!!Einfach toll hast du das gemacht!!♥
Liebe Grüße, cornelia

Esther zei

Wauw Corina SUPER en Lia en Brigitte gefeliciteerd. Leuk give away. Groetjes Esther.

Riet zei

Ohhh wowwww Corina,Wat SCHITTERENDDDDd gemaakt deze familie,zo die kleine detals,bewonder ik zo erg hoe je dat maakt.
Meis ik blijf het zeggen,de bent zo goed,zo kanjer.
Ben heel erg jaloers op je.
Hoe is het eigenlijk met je gezondheid,ben je weer de oude?

Liefs Riet.

Barbara Oudejans zei

Mooi, hoor, deze kerstkabouterfamilie! Lieve groetjes, Barbara

Mascha zei

Dit heb je prachtig gemaakt. Een heel gezellige kerstfamilie.
Groetjes Mascha

Else zei

Ohhhh dat beertje erbij!!
Smelt!

Emma zei

Wat een schattige familie! En in zo'n leuk sfeertje... loop al helemaal warm :)

Groetjes Emma

Whimcees zei

Hello!

What a wonderful family! I love them! Such bright and happy colors in their holiday clothing! Christmas is my most favorite holiday of the year - I love everything about it! :<)

Wishing you a great weekend and a Happy Halloween (my second favorite holiday)!

Hugs,

Barbara Diane

Claudia zei

Wat een schattige familie zo bij elkaar. Helemaal mijn style,een schitterend tafereel met de kerst. Wederom weer superknap gemaakt, tot in de kleinste details klopt alles.
gr Claudia

joanne zei

deze zijn zo vreselijk leuk. ben helemaal flieft en heb ze dan ook gelijk besteld. zal de brievenbus goed in de gaten houden zodat ik aan deze schatjes kan beginnen hihihi. en ik moet zeggen alles is even mooi gemaakt en zo netjes allemaal afgewerkt. mijn complimenten hoor

groetjes joanne