dinsdag 7 september 2010

Hortensia in de herfst!



Dit schattige bloemenmeisje is een ontwerp van Atelier Schatten van de natuur, ik heb deze als voorbeeld mogen maken. Het is een mooi en lief patroon en ook nog erg leuk om te maken, wat wil je nog meer ;-)!


Ze heeft een zijden rokje aan en was laarsjes, zulke mooie kleuren vilt zitten er in het pakket, geverft in eigen atelier. In de herfst zijn de bloemen zo mooi zacht van kleur en die zijn  prachtig weergegeven in dit pakket.
Het meisje heeft een hortensia bloem in haar handen, leuk om te maken en hij is net echt!

Het tasje om haar jas is van vilt met een linnen voorkant, op het linnen is een afbeelding gedrukt van en mand met hortensia's! Haar hoedje met een hortensia bloem erop is ook zo grappig en een beetje eigenwijs!


Ik ga haar ook nog voor mezelf maken, ze zal zo leuk staan bij een hortensia krans!
Genoeg werk aan de winkel dus ;-))

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

21 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wat een schatje. Ik hoop haar vandaag of morgen op de deurmat aan te treffen. Ik heb hetzelfde bakje met de drie vaasjes al klaar staan met hortensia's uit de tuin. Wat toevallig!

THEA zei

Idd, zal ze leuk staan bij een krans!
Die kleuren zijn echt mooi, zo zie ik de hortensias het liefst!!

Prachtig dametje!!!

Dat zal een feest geweest zijn om haar te maken!

Fijne knutseldag(het regent)

groetjes van Thea

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Leuk ontwerp, mooie kleuren en prachtig gemaakt !
Groet Thea

Anoniem zei

Ik stuit nu net op je blog!
Wat een ontzettende leuke dingen maak jij zeg!
Ik zit helemaal versteld achter mijn computer.
Heel erg knap!! Echt ontzettend leuk!!!
Groetjes Linda

susie zei

WAAAUUUWW !!!!!!!

Hoi Corina,
Ik kom hier via, via bij jou terecht .... nog eens WAAAUUUW !!!!
Wat maak jij prachtige dingen van hetgeen ik hier al te zien krijg.
Ik word volger en ga nog verder neuzen op jouw blog.
Fantastische creaties, chapeau !

tot een volgende , Susie

Anoniem zei

Wat weer een mooi popje,compliment hoor.
Ik geniet ieder keer weer van je bloq
Tini

duendes zei

ohhhh your dolls are one more beautiful than the other ....beautiful week for you .hugs

ditjes-datjes zei

Ik zit vol spanning de postbode in de gaten te houden want ik heb het pakket besteld.Vind het een scheetje en was er gelijk verliefd op.
Helaas zijn onze hortensias deze zomer niet mooi geworden dus een krans gaat niet lukken.
Fijne hobbymiddag,groetjes,Ingrid

viltariet zei

Prachtig Corina! Ik geniet elke keer weer van je creaties en hoop dat er nog vele mogen volgen.
Groetjes en tot...Riet

Esther zei

PRACHTIG, leuk dat je haar voor hun mag maken.
Ze zal inderdaad wel erg mooi bij/in een hortensia krans staan/zitten, fijne week verder groetjes Esther.

Stina zei

Wat een mooie kleuren combinatie, verbaas me elke keer weer over al dat moois wat jij maakt.

Gr Stina

Corina zei

Mooi hoor, ik vind de kleuren van haar pakketen altijd zo precies goed!

rianne zei

Als dit voorbeeld bij Niels staat tijdens de opendagen heb ik haar live gezien en ze is inderdaad een plaatje. Erg mooie kleuren.
Lieve groetjes Rianne.

Riet zei

Ohhh lieve Corina,wat is ze schitterend,mooi,lief ,schattig,,,,,,,
Ben er helemaal weg van,die kleine details,zo prachtig gemaakt,de kleuren zo mooi.
SCHITTERENDDDDDDD

Liefs Riet.x

Carla zei

Het is een plaatje geworden Corina!!
Groetjes Carla.

brigitte zei

Wat een schattig popje zeg. En super van kleur.

De etuis op de foto waren zelf gemaakt.
Groetjes en succes met je Hortensia krans. Ben erg benieuwd het word vast prachtig. Brigitte

Zwergenwelt zei

So lieb die kleine Dame, und ihr Kleidchen ist allerliebst!!Wunderschön!!!
Liebe Grüße, cornelia

Mascha zei

Prachtig! Ben er helemaal weg van.
Groetjes Mascha

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Meis toch wat is dit Hortensiameisje geweldig zeg!
De kleurencombinatie is zo gaaf!!
Het lichblauwe mutsje is zo schattig..

Liefs,
Marijke

Barbara zei

Ze is lief, mooie kleurtjes ook. Ik hou zo van hortensia's, ook als ze gaan verkleuren in de herfst. Lieve groetjes, Barbara

Whimcees zei

Hello !

She is beautiful! I love her hat!

Wishing you a sunshine day!

Hugs,

Barbara Diane